ST Trading przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa klientów i zapewnienia jakości. Otrzymaliśmy liczne certyfikaty jakości dzięki uwadze, jaką przywiązujemy do systemów jakości.
Nasza polityka jakości, zorientowana na zadowolenie klienta z produktów i usług, została zdefiniowana w następujący sposób:
Nasza kadra kierownicza jest zaangażowana w process zapewnienia zrównoważonego rozwoju, kierując się zarówno systemem zarządzania jakością, jak i systemem podejścia do klienta
Wyznajemy zasadę przemyślanego planowania i szybkich decyzji w realizacji naszych zdanń. Nasza kadra kierownicza inspiruje pracowników do eliminowania błędów i poszukiwania nowych ścieżek.
Nasi pracownicy postrzegają swoje role w przedsiębiorstwie poprzez przestrzeganie polityki jakości, misji i wizji, a także poprzez zapewnienie sprawnego funkcjonowania w systemie zarządzania jakością.
Stararamy sie zaoferować nowoczesne srodowisko pracy oraz bogatą infrastrukturę, zapewniając niezbędne zasoby potrzebne do wypracowania procesów umożliwiających osiąganie naszych celów jakościowych. Nasz ład korporacyjny opera się na duchu pracy zespołowej przy jednoczesnym wsparciu kierownictwa.
Nasz system zarządzania jakością obejmuje podejscie systemowe, definiujące rozumienie procesu zarządzania jako systemu wzajemnie i wewnętrznie połączonego. W systuacji potrzeby wprowadzenia zmiany lub ulepszenia systemu jakości, zajmujemy się nim i wdrażamy go, biorąc pod uwagę wymagania procesu, uzsadnienie zaminy, potencjalne konsekwencje, integralność sytemu, adekwatność zasobów i przydział uprawnień i odpowiedzialności w systemie zarządzania jakością.
Systematycznie monitorujemy naszą politykę jakości, cele, parametry wydajnosci biorąc pod uwagę zmieniające sie otoczenie i potrzeby. Podejmujemy niezbędne działania mające na celu zapewnienie osiąganie ciągłego doskonalenia. Aktyywanie poszukujemy sposobów efektywniejszego wykorzystania naszych zasobów rownocześnie wspierając zrównoważony rozwój i politykę środowiskową. Jesteśmy zobowiązani do późniejszego przyczyniania się do zrównoważonego rozwoju naszego świata, zdając sobie sprawę, że środowisko to nie tylko przekazane nam dziedzictwo, ale i zaufanie, ktore należy przekazać przyszłym pokoleniom.
Nasz proces decyzyjny opiera sie na realnych podstawach, a także na ustalaniu celów i realizacji misji. Wyznaczamy sobie cele odpowiadające funkcjom, poziomomi i procesom zgodnym z naszą polityką jakości. Cele te są nie tylko spójne, kompatybilne, mierzalne, ale także realistyczne, zapewniające zgodności produktów i usług, a ostatecznie zapewniające satysfakcję klienta. Są one identyfikowalne, dobrze znane w organizacji, zgodne z wymaganymi standardami, a także mozliwe do zaktualizowania w razie potrzeby.
Postrzegamy nasze relacje z zewnętrznymi dostawcami jako istotne elementy naszego system zarządzania jakością, kładąc nacisk na wzajemny rozwoj. Nasze podjescie opiera sie na zrozumieniu ktore zwiększa wartosc poprzez wzmacnianie tych relacji i wspieranie wspolnego rozwoju.